Проблема закладу:
«Підвищення якості уроку через забезпечення умов для фізичного, інтелектуального, психічного становлення особистості дітей із ЗПР з метою досягнення високого рівня адаптації, втілення в життя проблеми національного виховання».
Гімн школи
Заспів
Нам школи іншої не треба,
Не треба інших вчителів,
Хай спів наш лине аж до неба
Про наших других матерів
Приспів
Рідна школо, твої діти,
На життєвий стали шлях.
Будем твої заповіти
Пам’ятати все життя
Заспів
Ми вам вклоняємося щиро
Здоров’я й щастя зичим всім
Бажаємо міцного миру.
І успіхів в труді важкім.
Зараз у нашій школі навчається 162 дитини. Серед вихованців школи 1 дитина – сирота, 3 дітей позбавлених батьківського піклування, 19 дітей сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, яким призначено опікунів . Функціонує 16 класів та виховних груп.
Для наших вихованців характерні несформованість навичок інтелектуальної діяльності, невираженість навчальних інтересів, недостатність запасу знань, обмеженість уявлень, необхідних для засвоєння шкільних предметів,відносна бідність словникового запасу. У них недорозвинена пізнавальна діяльність, мова, знижена дієздатність та продуктивність.
Неблагополучні умови, в яких жили діти до навчання в школі, призвели до порушень їх емоційного розвитку. В одних дітей проявляється агресія, злоба,
недовірливість, в інших схильність до самотності, тривожність, страх темноти.
З 2005 року школу очолює Мичак Тамара Володимирівна. Завдяки її зусиллям та наполегливості значно зміцніла матеріально-технічна база закладу. Тамара Валодимирівна приділяє велику увагу естетичному оформленню навчальних та виховних приміщень і покращенню умов праці працівників школи.
Інноваційні методи управління застосвуються у методичній роботі, яку координують заступники директора з навчальної і виховної роботи Жук Раїса Андріївна і Зінчук Таїсія Бенедиктівна
Систему роботи з вирішення проблемної теми школи у навчальному процесі успішно втілюють класоводи та вчителі-предметники: це групова робота, рольові ігри. Роботою творчої групи з впровадження у навчання інноваційних технологій керує Кирильчук С.О., вчитель англійської мови, яка вже кілька років практикує групову роботу.
Творча група вивчила досвід вчителя вищої категорії Хролець М.П., тема досвіду – „Від нестандартних уроків до нестандартного мислення”.
Учителі початкових класів результативно реалізують корекційно-реабілітаційну складову, 20% учнів виводиться в масову школу, інші значно покращують результати навчання
Завдяки тісній співпраці класних керівників, вихователів та педагога-організатора Дем’янчук О.В. цікаво й змістовно проходить дозвілля наших вихованців. Традиційними в школі стали такі заходи: спортивно-туристичний похід до лісу, Свято Повстанської пісні, свято Осені, Андріївські вечорниці, свято козацької пісні та строю, День іменинника, конкурси колядок та щедрівок, День закоханих, День захисника Вітчизни, Свято зустрічі весни, День Перемоги, Новорічні свята.
Творчо працюють вихователі-методисти Жук А.І., Черевко М.І.,Немкович В.І., старший вихователь Шкрибей Р.П., вихователі Жук В.Ф., Янчик Л.М., та інші.
Також протягом року проводяться різноманітні виставки, акції на актуальні теми. Наші вихованці беруть участь в районних та обласних конкурсах та фестивалях: „Податки очима дітей”, „Звичайне диво”, „Як живемо і вчимося: наші мрії”, „З мрією у майбутнє” та інші.
Створенню належного психологічного клімату серед учнівського та педагогічного колективів сприяє робота психологічної служби, яку очолює психолог Захарчук Н.О., вона проводить тренінги з профілактики правопорушень та формуванню здорового способу життя.
Всебічному розвитку дітей, формуванню позитивних емоцій допомагає гурткова робота школи. В закладі функціонують спортивні гуртки з волейболу, бейсболу, тенісу, танцювальний,
вокальний, драматичний, ляльковий театр.
ляльковий та тіньовий театри, факультативи: „Художня праця”, „Квітникарство”
У закладі функціонує медичний пункт та ізолятор, ігрова кімната та бібліотека, історико-етнографічний музей, сенсорна кімната.
Доторкнутися до скрижалі духовності і понести зерна любові, мудрості і добра у світ – така мета педагогічного колективу Тучинської спецшколи-інтернату.
Серед 74 педагогів працюють із педагогічним званням
„вчитель-методист” – 1,
„вихователь-методист” – 3,
„старший вчитель” – 11,
„старший вихователь” – 1,
„спеціаліст вищої категорії” - 35,
„спеціаліст І категорії” - 13,
„спеціаліст ІІ категорії” - 7,
„спеціаліст” – 19.